ჩვენ ვახორციელებთ ინტერნეტ რეკლამის შექმნის სრულ
ციკლს, რითაც უზრუნველვყოფთ თქვენი ბიზნესის წარმატებას ინტერნეტში. მსოფლიოში ინტერნეტის პოპულარობის ზრდასთან ერთად, საკუთარი
ინტერნეტ-რესურსებიდან მეტი მოგების მიღების მიზნით,კომპანიებისუზარმაზარმა რაოდენობამ თავიანთი არსებობის შესახებ ინტერნეტში გააკეთა
განაცხადი. ეს განაპირობა იმან, რომ თანამედროვე პერიოდში ინტერნეტის
მომხმარებელთა მნიშვნელოვანი უმეტესობა მათთვის სასურველი საქონლის მოძიებასთან
დაკავშირებულ მოთხოვნილებებს, სწორედ ”მსობლიო ობობა”-ს საშუალებით იკმაყოფილებს.
ჩვენი კომპანია უკვე
რამოდენიმე წელია ახორციელებს საძიებო სისტემებისათვის საიტების წინწაწევას და
ოპტიმიზაციას.ჩვენ ამ სფეროში მნიშვნელოვან
წარმატებებს მივაღწიეთ და ინტერნეტ პროექტებთან მუშაობის საკმაო გამოცდილება
გაგვაჩნია.
თქვენს ინტერნეტ
რესურსთან ჩვენიარც თუ ხანგრძლივიდროის განმავლობაში მუშაობის შედეგად,იგი ღირსეულ ადგილს დაიკავებს თქვენი ბიზნესისსეგმენტზედა დაიწყებს თქვენი კომპანიისათვისდამატებითი სარგებლის გენერირებას.
საიტების ოპტიმიზაციასა და საძიებო სისტემებში მათ
წინწაწევასთან დაკავშირებული სამუშაოების შედეგსწარმოადგენსმიზნობრივი
მომხმარებლების რიცხვის მუდმივი ზრდა და საქონელზე შეკვეთების რაოდენობის თანდათანობითიმატება.
კომპანიები, რომელთა ინტერნეტ-პროექტებთანაც ჩვენ
ვმუშაობთთავიანთი ბაზრების სეგმენტზე
წამყვან პოზიციებს იკავებენ.
ვთქვათ თქვენი საიტის თემატიკაა-საჯფისე ავეჯი და
თქვენ გსურთ თქვენი საქონლის რეალიზაცია ინტერნეტ საიტის მეშვეობით.
მაგრამ იბადება კითხვა: ”როგორ გიპოვნიან თქვენ
პოტენციური მყიდველები”. პასუხი მარტივია. მომხმარებელთა დიდი უმრავლესობა
ინტერნეტში საქონლის მოსაძიებლადგამოიყენებენ საძიებო სისტემებს დაშესაბამისი მოთხოვნის აკრეფით, მაგალითად”კომპიუტერის მაგიდა”საძიებო
სისტემა იძლევა ამ თემატიკასთან დაკავშირებული საიტების ჩამონათვალს.ბუნებრივია, რომ თუ თქვენი საიტი საძიებო სიის
პირველ გვერდზეა, მაშინ მომხმარებელი გადავა მასზე და დაათვალიერებს მისთვის
საინტერესო საქონელს.მაგრამ ყოველთვის
ასე როდია.
მიზნობრივი
მოთხოვნების მიხედვით საძიებო სიის პირველ გვერდებზე თქვენი საიტის
პოზიციონირებისათვის,საჭიროა მიანდოთ
იგიპროფესიონალებს, რომლებიც
უზრუნველყოფენ მის ოპტიმიზაციასა და საძიებო სისტემებში წინწაწევას.
საიტის აუდიტი-საძიებო სისტემებში ინტერნეტ-რესურსის
რეიტინგის ამაღლების საწყისი ეტაპი.
საიდან იწყება საიტის რეიტინგის ამაღლება?
თქვენ შექმენით მშვენიერი ინტერნეტ-პროექტი, მაგრამ
დამთვალიერებლების-პოტენციური მყიდველებისრაოდენობა თქვენთვის არ არის დამაკმაყოფილებელი. ასეთ შემთხვევაში თქვენ
უნდა მიმართოთ სპეციალისტებს, რომლებიც უზრუნველყოფენ თქვენი საიტის რეიტინგის
აწევას და საძიებო სისტემებში მათ წინწაწევას.ვთქვათ თქვენ ასეცმოიქეცით.
გადაწყვიტეთმიანდოთ თქვენი პროექტი
პროფესიონალებს.
საიტის რეიტინგის ამაღლება და მისი წინწაწევა იწყება
ინტერნეტ-პროექტისკვლევით, ანუ აუდიტის
ჩატარებით.
საიტის აუდიტის ქვეშ იგულისხმება საიტის გვერდების იმ
შიდა და გარე პარამეტრების ანალიზი, რომლებიცზეგავლენას ახდენენ მათ რელევანტურობაზე დახელს უწყობენ რესურსის რეიტინგის ეფექტურშემდგომამაღლებას..
ჩვენ საიტების საძიებო
ოპტიმიზაციისა და წინწაწევის საკმარისი გამოცდილებაგაგვაჩნია იმისათვის, რომმოგვანოთთქვენი ინტერნეტ-პროექტები. ჩვენ ყველა ღონეს ვიხმართ, რათა თქვენმა
ბიზნესმა იწყოს ელვისებური განვითარება დამუდმივად ზრდადი სარგებელის უზრუნველყოფა თქვენთვის.
ინტერნეტ რეკლამა-ეს
არის თქვენი კომპანიის შესახებ ინფორმაციის მიწოდება მომხმარებლებისათვსინტერნეტის საშუალებების გამოყენებით.
ინტერნეტ რეკლამის
უპირატესოვბა მდგომარეობს იმაში, რომმისი
ფასები მინიმალურია, აუდიტორია არის უზარმაზარი, ხოლო თვითღირებულება არც თუ ისე
მაღალი. ინტერნეტ რეკლამის მოქმედება მაშინათვე ხდება შესამჩნევი.
ინტერნეტ რეკლამის
მიზანია-გაყიდვების მოცულობების გაზრდა, კომპანიის ინტერნეტ რესურსზემომხმარებლების დიდი აუდიტორიის მოზიდვის გზით.
ინტერნეტრეკლამის თავისებურება:
ინტერნეტ რეკლამის
ეფექტურობაძირითადად დამოკიდებულია მის
ადგილმდებარეობაზე. იდეალში ინტერნეტ-რეკლამა ისე უნდა იქნას განთავსებული, რომ
იგი თან ხვდებოდეს თვალშიმომხმარებელს
დაამავე დროსარუშლიდეს მასინფორმაციის
მიღებას.
ინტერნეტ-რეკლამის
ნაირსახეობები დღეისათვის თითქმის ყველა ცნობილისაძიებო სისტემასთავაზობს
სარეკლამო განცხადებებისან ბანერების განთავსებასგარკვეული მოთხოვნის შესაბამისი ძიების
შედეგებისშემცველ გვერდებზე. ინტერნეტში
რეკლამის ასეთ სახეობას კონტექსტური რეკლამა ეწოდება.
საბანერო
ინტერნეტ რეკლამა-ეს არის ტექსტური განცხადების ან სურათის (ბანერის) განთავსება
ისეთ რესურსებზე, რომლებსაც ბევრი დამთვალიერებლები ყავს. სარეკლამო საფოსტო
გზავნილები-სარეკლამო ინფორმაცია, რომელიც ელექტრონული ფოსტის საშუალებით
ვრცელდება. რაკლამის ამ სახეობის გამოყენებაინტერნეტში მოითხოვს დიდ სიფრთხილეს, ვინაიდან არსებობს ისეთი ცნება,
როგორიცაა სპამი. სპამი-პრინციპში იგივე ინტერნეტ-რეკლამის ნაირსახეობაა, ეს იგივე
სარეკლამო გზავნილებია, მაგრამ ისინი ატარებენ თავსმოხვევის ხასიათს და მათი
დაგზავნა ხდება არასანქცირებულად, ანუ როგორც წესი მათ შესახებადრესატებმა წინასწარ არაფერი იციან. ამიტომაც
სპამი მიეკუთვნება ინტერნეტ-რეკლამის აკრძალულ მეთოდებს.
რატომ
არის საჭირო საძიებო სისტემებში საიტების წინწაწევა? საიტის წინწაწევა საძიებო სისტემაში
საჭიროა:
1.იმისათვის,
რომ დააფიქსიროთ თქვენი საიტი საძიებო სისტემებში, გახადოთ თქვენი საიტიშესამჩნევიაღნიშნული სისტემებისათვის, რათა იგი იყოს ცნობადი,ურიცხვი რაოდენობის კონკურენტ საიტებს შორის:
2.იმისათვის,
რომ მიაწოდოთ ინფორმაცია აუდიტორიას თქვენი კომპანიის არსებობის შესახებ, იმსაქონლისა (მომსახურების) ჩამონათვალისშესახებ, რომელსაც თქვენი კომპანია აწარმოებს.
3.იმისათვის,
რომ პოტენციურ კლიენტებს გაუადვილოთ თქვენი საიტის მოძებნა ინტერნეტში.
4.
იმისათვის, რომ თქვენმა საიტმა აანაზღაუროს მის შექნაზე გაწეული დანახარჯები და
ხელი შეუწყოს თქვენი ბიზნესის განვითარების ყველაზე ამბიციური მიზნების
რეალიზაციას.
დღეს ვერავინ ვერ
იტყვის თუ რამდენი საიტია ინტერნეტში. ინტერნეტში საჭირო ინფორმაციის მოძიება
ზალზე გართულებული იქნებოდა, რომ არ არსებობდნენ საძიებო სისტემები, რომლებიც
ახორციელებენ ვებ გვერდების რანჟირებას მომხმარებლების მოთხოვნებთან შესაბამისობის
მიხედვით. ამიტომაც გასაკვირი არ არის, რომმომხმარებლების (30-80)% საიტზე შემოდიან საძიებო სისტემებიდან.
ვინ
ეძებს ინფორმაციას ინტერნეტში?
ყველაზე ხშირად ეს ის ხალხია, რომლებმაც ვერ იპოვეს ის რაც
სურდათინტერნეტს გარეთ. ინტერნეტის
აუდიტორიის კვლევები უჩვენებენ, რომ იგი რეკლამების დამკვეთებისათვისსაკმაოდ საინტერესო გარემოს წარმოადგენს: ეს
არისსაზოგადოებისყველაზე ახალგაზრდა, განათლებული და
უზრუნველყოფილინაწილი, ანუ- პოტენციალური
კლიენტები.
გარდა ამისა, იგივე გამოკვლევებიმიუთითებენ ინტერნეტში სამომხმარებლო აქტიურობის განუხრელ ზრდაზეც.
უკანასკნელ წლებში მნიშვნელოვნად იმატა იმ ონლაინ გაყიდვებისმოცულობებმა, რომლებსაც ახორციელებენ
ინტერნეტის მომხმარებლები.
ყოველივე ზემოაღნიშნულიდან გამომდინარე, შესაძლებელია გაკეთდეს
ცალსახა დასკვნა-თუ თქვენი საიტის დანიშნულებაარა მხოლოდთქვენი კომპანიის
სავიზიტო ბარათად გამოყენებაშია, არამედ თქვენს მიერ წარმოებული საქონლისა და მომსახურებების
რეალიზაციის ინსტრუმენტად გამოყენებაშიც, თუ თქვენ გსურთ მისი საშუალებით ფულის
კეთება-თქვენ აუცილებლად უნდა იფიქროთ საიტის რეიტინგის ამაღლებაზე (წინწაწევაზე).
ხომ ძალზე
მნიშვნელოვანია, რომ მომხმარებელმა , რომელსაც რაიმე საქონლის ან მომსახურების დაკვეთა
სურს, ამისგანხორციელება შესძლოს სწორედ
თქვენს საიტზე.
როგორ ვმუშაობთ ჩვენ?
ჩვენი წარმატების
საფუძველი-ეს ჩვენი მაღალპროფესიული, ამბიციური და თავის თავში დარწმუნებულისპეციალისტების კოლექტივია, რომლებიც ცხოვრობენ
და მუშაობენ ურთიერთგაგების ატმოსფეროში.
წარმატება
მიიღწევამხოლოდ იქ, სადაც ყველაფერი
კეთდება შეთანხმებულად, სადაც ყველამ იცის,თუ რა, როდის და როგორ უნდა გაკეთდეს საერთო მიზნების მისაღწევად.
ჩვენი მუშაობა - ეს
არის:
1.არა
მარტო კლიენტის სურვილების შესრულება, არამედ პრობლემის სიღრმისეული აღქმა და კლიენტისათვის
მაქსიმალურად სასარგებლო სტრატეგიის შემუშავება.
2.არა მუშაობა რაიმე წინასწარ განსაზღვრული შაბლონის
მიხედვით, არამედ ბაზრის უმნიშვნელო ცვლილებებზეც კი მყისიერი რეაქცია.
3.არა ყოველდღიური რუტინა, არამედყოველწუთიერი
შემოქმედება.
ჩვენ არა მხოლოდ
ვმუშაობთ, არამედ ჩვენ გვიყვარს ჩვენი სამუშაო.
საიტთან ჩვენი მუშაობის
სქემა მარტივია, როგორც ყველაფერი გენიალური (ჩვენ არ ვიგონებთ ბორბალს, არამედ
სრულვყოფთ მას).
უწინარეს ყოვლისა, ჩვენ
ვახორციელებთ საიტისა და მისი გარემოსაუდიტს, ვაანალიზებთ თვით საიტს, იმ ინტერნეტ-ბაზრის სეგმენტს, რომელსაც
იგი მიეკუთვნება, ასევე ამ ბაზრის ძირითად მოთამაშეებს. ყოველივე აღნიშნულის
შემდეგ ვიძლევით საიტის სტრუქტურისა და მისი შინაარსობრივი შემცველობის
სრულყოფასთან დაკავშირებულ რეკომენდაციებს, ვადგენთ მოთხოვნების სემანტიკურ
ბირთვს,რომლებიც თვალსაჩინოს ხდიანსაიტის საინფორმაციო შემცველობის არსსდა რომლებიც კლიენტის კომერციულ ინტერესს
წარმოადგენენ.
მოსამზადებელი ეტაპის დასრულების შემდეგ,
გადავდივართ საიტზე გამოყენებული ჰიპერლინკური კავშირების სტრუქტურის, HTML-კოდის
და ტექსტური შემცველობის ოპტიმიზაციასთან დაკავშირებულ მოქმედებებზე.
აღნიშნულის შემდეგ საიტი მზად არის მისი
წინწაწევისათვის. იწყება მუშაობა, რომელიც მოითხოვს დიდ ძალისხმევას დანებისყოფას, მონაცემების მუდმივი ანალიზისა და განზოგადოების
უნარს, მაგრამ რაც ყველაზე მთავარია შემოქმედებით მიდგომას და შთაგონებას.
პრაქტიკა უჩვენებს, რომ მუშაობის ასეთი სქემა
მაქსიმალურ ეფექტს იძლევა იმ პირობებში, თუ ყველა სტადია მკაცრად ენაცვლება ერთი
მეორეს და დასრულდებიანმხოლოდ მაშინ,
როდესაც მიღწეული იქნება კონკრეტული ეტაპებისათვის განსაზღვრული მიზნები. ჩვენი მუშაობის მუდმივი დიაგნოსტიკა
შესაძლებელს ხდისსაიტის წინწაწევის
სტრატეგიის დროულ კორექტირებას და შესაძლო შეცდომების თავიდან აცილებას.
ვიღაცას უთქვამს: ”აკეთეთ ის
რაც მოგწონთ და თქვენ არასოდეს მოგიწევთ მუშაობაო ”. ჩვენ ვაკეთებთ იმას, რაც ჩვენ
მოგვწონს და ვაკეთებთ ამას ისე, რომ შედეგი მოსწონს ყველას-როგორც კლიენტებს,
ასევე საძიებო მანქანებს.